➺ Εκπόνηση μελέτης διείσδυσης αγοράς για προϊόντα και υπηρεσίες
➺ Αξιολόγηση στρατηγικής Marketing (SWOT analysis, κλπ)
➺ Σχεδιασμός Marketing mix (Προϊόν/Υπηρεσία, Τιμολογιακή πολιτική, Τοποθέτηση/Διανομή, Προώθηση)
➺ Marketing plans
➺ Στρατηγική προϊόντος
➺ Ανάπτυξη εμπορικής πολιτικής (Trade marketing)
➺ Αξιολόγηση τμήματος πωλήσεων
➺ Οργάνωση δικτύου πωλήσεων
➺ Εκπαίδευση πωλητών
➺ Σεμινάρια σε στελέχη επιχειρήσεων για τα παραπάνω γνωστικά αντικείμενα